Uppdiktat

Är bloggen som prisar ordvrängerier och all form av humor. Här publiceras mina kåserier, allmänt pladder och annat smått och gott.

Organstöld och utökning av mobilnätet i universum?

Kategori: Kåserier

Det finns olika teoretiska orsaker till att utomjordiska intelligenser skulle vara intresserade av att besöka vår planet. Antingen vill de äta upp oss som i serien V. En annnan orsak skulle kunna vara att de vill studera oss och vårt beteende. Ytterligare en anledning skulle kunna vara att hjälpa oss att utvecklas snabbare och i så fall kanske de har haft ett finger med i spelet sedan lång tid tillbaka.

Själv är jag av den uppfattningen att en utomjordisk intelligens givetvis agerar på samma sätt som vi människor gör, hur skulle de kunna vara skapta på annat sätt än oss, när vi är skapta av gud och är universums mest perfekta skapelse.

Därför tror jag att jag har svaret på varför en utomjordisk baby har hittats i Mexico. De vill förstås bygga ut sitt mobilnät för att på så sätt få täckning i hela universum. Ryktena om att Fuglesang skulle jobba åt de utomjordiska varelserna finns det dock ingen täckning för, även om han sägs ha en utomjordisk spetskompetens som de skulle kunna ha nytta av.

Hur babyn blev kvar på jorden har jag ingen aning om och hur de ser på det faktum att en Mexikansk bonde  dräpte ett barn för att han blev rädd pga att den såg annorlunda ut jämfört med oss, vet jag heller inte. Risken att detta kommer att behandlas som ett rasistiskt brott och skapa debatt i hela universum. I värsta fall kanske det börjar gå rykten om att vi på jorden sysslar med illigal organstöld från utomjordiska bebisar.

Alla världens regeringar måste nu gå ut och offentligt fördöma alla Mexikanska bönder och deras syn på tillvaratagandet av övergivna bebisar. om inte detta görs inom kort kan en mycket infekterad relation uppstå med övriga civilisationer i universum.




Utomjordisk svamp funnen i de svenska skogarna.


Johan
Kommentera inlägget här: